KARMA

Od swojego sanskryckiego pochodzenia, KARMA oznacza przede wszystkim ?działanie?. KARMA to wschodnia filozofia, która podkreśla, że ??indywidualne działania determinują przyszłe konsekwencje jednostki ? ?to, co dasz w życiu, dostaniesz w zamian.

KARMA - producent wózków inwalidzkich

Przez ponad 25 lat Chen pracował niestrudzenie z najwyższej klasy zespołami badawczo-rozwojowymi z kilku krajów, aby stworzyć wiele innowacyjnych projektów, zdobywając ponad sto patentów. Celem jest zapewnienie najlepszych możliwych rozwiązań w zakresie mobilności dla osób ze wszystkich środowisk. Dziś KARMA to międzynarodowa marka, sprzedająca do ponad 40 krajów na całym świecie.

Pasja i współczucie to znaki rozpoznawcze KARMY, a KARMA jest zaangażowana w poprawę życia seniorów i osób niepełnosprawnych oraz pomaganie im żyć pełnią życia.

? Nazwaliśmy się KARMA, ponieważ chcemy wnieść pozytywną energię w życie wszystkich użytkowników wózków KARMA. Rozumiemy, że utrata mobilności jest przerażającym wyzwaniem życiowym, ale dopóki staramy się i rozpowszechniamy pozytywną energię, pokonamy nasze wyzwania. Wierzymy, że ciężka praca i pozytywne nastawienie przyniosą dobre rzeczy.

Dla nas dzięki ?KARMIE? podejmujemy działania na rzecz pomocy osobom niepełnosprawnym. Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać produkty wysokiej jakości, które będą odpowiadać potrzebom każdego i pomóc im prowadzić satysfakcjonujące życie, niezależnie od niepełnosprawności. Słowo ?KARMA? przypomina nam, abyśmy nie byli bezczynni, ale zamiast tego podejmowali działania i wnosili pozytywny wkład w życie ludzi.

Szybko starzejąca się globalna populacja będzie wyzwaniem dla gospodarki i systemu opieki zdrowotnej. Jak możemy poprawić jakość życia seniorów, jednocześnie zmniejszając koszty opieki zdrowotnej i zmniejszając wpływ na środowisko? Nasze strategie decyzyjne i biznesowe opierają się na naszej wizji, misji i wartościach. Pomagają określić drogę KARMY do przyszłości.

NASZA WIZJA Być najlepszym dostawcą pomocy w poruszaniu się.

NASZA MISJA Dostarczanie wysokiej jakości i niezawodnych produktów. Aby wzbogacić życie osób niepełnosprawnych fizycznie.

NASZE WARTOŚCI Pasja ? Zaangażowanie w naszą pracę, klientów, partnerów i pracowników. Uczciwość ? postępuj właściwie. Współczucie ? słuchaj, opiekuj się i służ. Szacunek ? Traktuj wszystkich z szacunkiem i godnością. Innowacje ? Dedykowane do ciągłego doskonalenia. Środowisko ? Chroń środowisko i przyjmij zrównoważoną strategię biznesową.

Strategia ?Czterech Kierunków? przyświecała firmie KARMA w konsekwentnym wyborze najlepszego sposobu działania w celu podniesienia wartości jej produktów i marki.

01. JAKOŚĆ ? Na początku istnienia firmy KARMA sformułowaliśmy strategię ?Focus on Quality? w celu ustanowienia i wzmocnienia jakości naszych produktów.

02. BRANDING ? Opierając się na reputacji wysokiej jakości, opracowaliśmy następnie strategię ?Focus on Branding?, aby rozwijać się i rozwijać na arenie międzynarodowej.

03. STYL ? Idąc naprzód ze strategią ?Focus on Style?, współpracowaliśmy z naszymi globalnymi partnerami w celu opracowania produktów o unikalnych stylach, dostosowanych do różnych preferencji naszych różnorodnych klientów.

04. ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ ? Strategia ?Focus on Sustainability? polega na ochronie i przywracaniu środowiska. Nacisk kładziony jest na minimalizację negatywnego wpływu na środowisko.

Nasz zespół badawczo-rozwojowy, niezależnie od tego, gdzie się znajduje, rygorystycznie przestrzega wytycznych KARMA Fit podczas opracowywania pomocy ułatwiających poruszanie się. Oznacza to, że biorą pod uwagę potrzeby, obawy i proces podejmowania decyzji użytkownika, a nie tylko produkują pomoce w mobilności do wycinania ciasteczek. W końcu jeden rozmiar z pewnością nie pasuje do wszystkich.

Przy wyborze odpowiedniego wózka inwalidzkiego należy pamiętać o kilku czynnikach.

  • Budżet ? Twój przedział cenowy.
  • Warunki fizyczne ? Twoja mobilność, tolerancja, równowaga i postawa
  • Wymiary ciała ? rozmiar i kształt Twojego ciała
  • Styl życia ? aktywny/półaktywny, kryty/na zewnątrz, wiejski/miejski, ograniczona przestrzeń itp.

Dlaczego wybór odpowiedniego wózka inwalidzkiego jest tak ważny? ? Wózek inwalidzki , który nie jest dopasowany, może zwiększyć ryzyko różnych skutków ubocznych spowodowanych długotrwałym korzystaniem z wózka inwalidzkiego.

Na przykład wózek inwalidzki, który nie jest w stanie zmniejszyć nacisku w dolnej części pleców lub pośladkach, może spowodować uszkodzenie skóry i odleżyny.

Drugim przykładem jest wyposażenie wózka inwalidzkiego w zbyt wysokie podłokietniki. Długotrwałe wzruszanie ramion może prowadzić do sztywności mięśnia naramiennego.

Trzecim przykładem jest zbyt szerokie siedzenie, które może powodować złą postawę siedzącą i deformację kręgosłupa.

Dlatego przy wyborze wózka inwalidzkiego należy pamiętać o pojęciu ?dopasowanie?.

Wózek inwalidzki lekki aluminiowy KARMA S-ERGO 305

Jakie czynniki należy wziąć pod uwagę przy wyborze wózka inwalidzkiego?

Nie wszystkie wózki inwalidzkie są takie same. Należy wybrać najbardziej odpowiedni wózek inwalidzki w zależności od wielkości i warunków użytkownika, środowiska życia i stylu życia.

Pasuje do Twojego stylu życia

Styl życia (np. przestrzeń życiowa, częstotliwość podróżowania, przemieszczanie się itp.) Częstotliwość użytkowania (np. tymczasowe, okazjonalne lub codzienne) Zdolność do poruszania się: Czy użytkownik może pchać wózek inwalidzki?

Pasuje do Twojego ciała

Nadaje się do redukcji nacisku: Czy aby zmniejszyć nacisk w dolnej części pleców lub pośladkach, użytkownik może podnieść się z łokciami na podłokietnikach? Czy użytkownik może bez pomocy utrzymać pozycję siedzącą? Dopasuj rozmiar: czy szerokość siedziska jest o około 2 cale szersza niż szerokość bioder (lub najszersza część ciała)? Kiedy użytkownik siedzi całkowicie z powrotem na krześle, czy odległość między przednią krawędzią siedziska a tyłem nóg wynosi około 2 do 3 cali? Oznacza to, że głębokość siedziska powinna być nieco krótsza niż długość górnej części nogi / kości udowej. Czy nogi i uda są wygodne, gdy stopy są umieszczone na podnóżkach?

Dopasuj swój stan!

Osoby w podeszłym wieku: np. brak siły i niezdolność do chodzenia. Chirurgia: np. złamania, operacje stawów itp. Udar lub inne ciężkie objawy: np. niedowład połowiczy, paraliż itp. Uraz kręgosłupa (z odpowiednią mobilnością), cukrzyca i dna moczanowa.

Wyświetlanie wszystkich wyników: 3

Instagram