Wózki inwalidzkie aktywne

Posiadamy szeroką gamę wózków inwalidzkich aktywnych, standardowych, dziecięcych, pielęgnacyjnych, elektrycznych, przystawek do wózków oraz skuterów elektrycznych.

Wyświetlanie 1–9 z 25 wyników

  • GTM 1

    Klasyczny wózek o zamkniętej budowie ramy. Bardzo wytrzymały, a zarazem lekki i estetyczny, wykonany z wysokiej jakości aluminium.
    Regulacja położenia środka ciężkości oraz możliwość doboru optymalnych dla każdego użytkownika parametrów, pozwala zadowolić zarówno początkujących jak i bardziej doświadczonych użytkowników.

  • GTM Basic

    •  ATRAKCYJNA CENA
    •  KLASYCZNA KONSTRUKCJA
    •  REGULOWANY ŚRODEK CIĘŻKOŚCI

    GTM BASIC to wózek GTM1 skonfigurowany w taki sposób, aby jego cena nie przekraczała dofinansowania z NFZ i 150% z PCPR. Wózek o klasycznej, zamkniętej budowie ramy z regulacją położenia środka ciężkości.
    Od GTM 1 różnią go koła o pojedynczej grubości obręczy o krzyżowo zaplatanych szprychach  oraz mniejszy wybór opcji dodatkowych. W standardzie boczki plastikowe proste oraz plastikowe kółka. Bardzo porządny i wytrzymały wózek aktywny.

    ISTNIEJE RÓWNIEŻ  MOŻLIWOŚĆ PRZYSTOSOWANIA I WYPOSAŻENIA WÓZKA GTM Basic
    W ELEMENTY STABILIZUJĄCE PLECY I GŁOWĘ

    SPECYFIKACJA TECHNICZNA

    • RAMA:        – zamknięta, typu „box frame”
      –  wykonana z wysokogatunkowego stopu lotniczego aluminium 7020
    • OPARCIE:    – składane, zamek typu “lock-down”
      – regulacja wysokości o 5 cm
    • KOŁA TYLNE:    – szybkodemontowalne, mocowane na osi szybkozłącznej
      – rozmiar: 24”
      – kąt pochylenia:  0°, 2°, 3°, 5°
    • SZEROKOŚĆ SIEDZISKA:  od 30 do 46 cm
  • GTM Carisa

    •  KOBIECY WYGLĄD
    •  DELIKATNOŚĆ I ELEGANCJA
    •  REGULOWANY ŚRODEK CIĘŻKOŚCI

    Wózek zaprojektowany specjalnie z myślą o kobietach. Konstrukcją przypomina wózek GTM 1, o zamkniętej budowie ramy, jednak jego wymiary, ergonomiczne siedzisko i cienkie rurki sprawiają, że jest lżejszy i bardziej elegancki.
    Regulacja położenia środka ciężkości oraz możliwość doboru optymalnych dla każdej pani parametrów, pozwala zadowolić najbardziej wymagające przedstawicielki płci pięknej.

    ISTNIEJE RÓWNIEŻ  MOŻLIWOŚĆ PRZYSTOSOWANIA I WYPOSAŻENIA WÓZKA GTM CARISA
    W ELEMENTY STABILIZUJĄCE PLECY I GŁOWĘ

    SPECYFIKACJA TECHNICZNA

    •  RAMA:        – zamknięta, typu „box frame”, rurki o średnicy O 20mm
      – wykonana z wysokogatunkowego stopu lotniczego aluminium 7020
    •  OPARCIE:    – składane,  zamek  typu “lock-down”
      – regulacja wysokości oparcia o 5cm (opcjonalnie)
    •  KOŁA TYLNE:    – szybkodemontowalne, mocowane na osi szybkozłącznej
      – rozmiar: 24”
      – kąt pochylenia:  0°, 2°, 3°, 5°
    • SZEROKOŚĆ SIEDZISKA:  od 30 do 42 cm
  • GTM Challenger

    •  INDYWIDUALNE WYMIARY
    •  REGULOWANY ŚRODEK CIĘŻKOŚCI
    •  KARBOBONOWE  BOCZKI

    Wózek aktywny o otwartej budowie ramy i całkowicie indywidualnych, dopasowanych do użytkownika wymiarach. W odróżnieniu od innych wózków indywidualnych, możliwość regulacji środka ciężkości.
    Elementy wyposażenia i inne zastosowane rozwiązania nie różnią się od wózków GTM Hammer i Endeavour.

    ISTNIEJE RÓWNIEŻ  MOŻLIWOŚĆ PRZYSTOSOWANIA I WYPOSAŻENIA WÓZKA GTM CHALLENGER
     W ELEMENTY STABILIZUJĄCE PLECY I GŁOWĘ

  • GTM Endeavour

    •  CAŁKOWICIE INDYWIDUALNE WYMIARY
    •  RAMA OTWARTA
    •  KARBONOWE  BOCZKI

    Całkowicie indywidualny wózek o otwartej budowie ramy. Dzięki sztywnej konstrukcji i stałemu ustawieniu środka ciężkości, jeden z lżejszych wózków GTM.
    Możliwość doboru prawie każdego wymiaru oraz indywidualnego wyboru niemalże wszystkich elementów sprawia, że wózek ten zadowoli nawet najbardziej wymagającego użytkownika.

    ISTNIEJE RÓWNIEŻ  MOŻLIWOŚĆ PRZYSTOSOWANIA I WYPOSAŻENIA WÓZKA GTM ENDEAVOUR
     W ELEMENTY STABILIZUJĄCE PLECY I GŁOWĘ.

  • GTM Hammer

    •  CAŁKOWICIE INDYWIDUALNY
    •  WZMOCNIONE SIEDZISKO
    •  KARBOBONOWE  BOCZKI

    Pierwszy całkowicie indywidualny wózek GTM, o sztywnej konstrukcji, stałym ustawieniu środka ciężkości i otwartej budowie ramy.
    Poprzednik Endeavour’a, od którego różni się jedynie sposobem połączenia siedziska z belką główną. Siedzisko HAMMERA opiera się na dwóch rurach w kształcie trójkąta, co pozwala na jego użytkowanie przez osoby powyżej 100kg.

    Wózek GTM HAMMER otrzymał Nagrodę Targów Sprzętu Rehabilitacyjnego oraz Sprzętu dla Osób Niepełnosprawnych „REHABILITACJA 2005”.

    ISTNIEJE RÓWNIEŻ  MOŻLIWOŚĆ PRZYSTOSOWANIA I WYPOSAŻENIA WÓZKA GTM HAMMER
     W ELEMENTY STABILIZUJĄCE PLECY I GŁOWĘ.

  • GTM Hammer Vario

    •  RAMA OTWARTA
    •  KLASYCZNY MODEL
    •  REGULOWANY ŚRODEK CIĘŻKOŚCI

    Jeden z pierwszych modeli GTM, bardzo udany i cieszący się dużą popularnością wśród klientów. Poprzednik Mustanga i do czasu pojawienia się następcy, najczęściej wybierany model. Wózek o regulowanym położeniu środka ciężkości oraz otwartej budowie ramy. Od Mustanga różni go proste siedzisko i nieco inny sposób regulacji środka ciężkości – na dodatkowo wspawanej rurce pod siedziskiem, a nie jak w Mustangu, bezpośrednio na siedzisku.

    ISTNIEJE RÓWNIEŻ  MOŻLIWOŚĆ PRZYSTOSOWANIA I WYPOSAŻENIA WÓZKA GTM Hammer Vario
    W ELEMENTY STABILIZUJĄCE PLECY I GŁOWĘ

    SPECYFIKACJA TECHNICZNA

    • RAMA:        – otwarta, wykonana z wysokogatunkowego stopu lotniczego aluminium 7020
    • OPARCIE:    – sztywne lub składane, zamek typu “lock-down”
      – regulacja wysokości oparcia o 5cm
    • KOŁA TYLNE:    – szybkodemontowalne, mocowane na osi szybkozłącznej
      – rozmiar: 24”, 26”
      – kąt pochylenia:  0°, 2°, 3°, 5°
    • SZEROKOŚĆ SIEDZISKA:  od 30 do 46 cm
  • GTM Jaguar

    •  KLASYCZNA, ZAMKNIĘTA RAMA
    •  BARDZO WYTRZYMAŁA KONSTRUKCJA
    •  REGULOWANY ŚRODEK CIĘŻKOŚCI

    GTM Jaguar to klasyczny wózek o zamkniętej budowie ramy. Bardzo wytrzymały, a zarazem lekki i estetyczny, wykonany z wysokiej jakości lotniczego stopu aluminium.

    Regulacja położenia środka ciężkości oraz możliwość doboru optymalnych dla każdego użytkownika parametrów, pozwala zadowolić zarówno początkujących jak i bardziej doświadczonych użytkowników.

  • GTM Mustang

    •  RAMA OTWARTA
    •  REGULOWANY ŚRODEK CIĘŻKOŚCI
    •  NOWOCZESNY D-SIGN

    Jeden z najnowszych modeli w stajni GTM, spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników. Zastosowanie nowoczesnych technologii, w połączeniu z wysoką jakością użytych materiałów i precyzją wykonania, dają lekki, a zarazem bardzo wytrzymały produkt najwyższej klasy.
    Wózek o regulowanym położeniu środka ciężkości i wysokości podnóżka.  Dzięki otwartej budowie ramy i składanemu oparciu typu „lock-down”, po złożeniu zajmuje niewiele miejsca w transporcie.

    Wózek GTM Mustang występuje w wersji tzw. standardowej, gdzie wymiary, takie jak kąt siedziska, wysokość wózka, długość siedziska i długość wózka, są do wyboru z typoszeregu (tabela poniżej), a także w wersji indywidualnej, gdzie wszystkie wymiary są wykonywane na życzenie klienta. Zarówno w wersji standardowej, jak i indywidualnej, klient ma możliwość wyboru wyposażenia ze wszystkich dostępnych opcji.

    ISTNIEJE RÓWNIEŻ  MOŻLIWOŚĆ PRZYSTOSOWANIA I WYPOSAŻENIA WÓZKA GTM MUSTANG
    W ELEMENTY STABILIZUJĄCE PLECY I GŁOWĘ.

    SPECYFIKACJA TECHNICZNA

    • RAMA:     – otwarta, wykonana z wysokogatunkowego stopu aluminium 7020
    • OPARCIE: – składane, zamek typu “lock-down”
      – regulacja wysokości oparcia o 5 cm
    • ERGO SIEDZISKO: – odpowiednio wyprofilowane pod guzami kulszowymi, zmniejsza ryzyko
      powstawania odleżyn oraz zapewnia prawidłową pozycję siedzącą
    • SZEROKOŚĆ SIEDZISKA: od 34 do 44 cm
    • KOŁA TYLNE:  – szybkodemontowalne, mocowane na osi szybkozłącznej
      – rozmiar: 24″, 26″ (opcjonalnie)
      – kąt pochylenia: 0°, 2°, 3°, 5°