GTM Mobil

Wyświetlanie 1–9 z 12 wyników

  • GTM Basic

    •  ATRAKCYJNA CENA
    •  KLASYCZNA KONSTRUKCJA
    •  REGULOWANY ŚRODEK CIĘŻKOŚCI

    GTM BASIC to wózek GTM1 skonfigurowany w taki sposób, aby jego cena nie przekraczała dofinansowania z NFZ i 150% z PCPR. Wózek o klasycznej, zamkniętej budowie ramy z regulacją położenia środka ciężkości.
    Od GTM 1 różnią go koła o pojedynczej grubości obręczy o krzyżowo zaplatanych szprychach  oraz mniejszy wybór opcji dodatkowych. W standardzie boczki plastikowe proste oraz plastikowe kółka. Bardzo porządny i wytrzymały wózek aktywny.

    ISTNIEJE RÓWNIEŻ  MOŻLIWOŚĆ PRZYSTOSOWANIA I WYPOSAŻENIA WÓZKA GTM Basic
    W ELEMENTY STABILIZUJĄCE PLECY I GŁOWĘ

    SPECYFIKACJA TECHNICZNA

    • RAMA:        – zamknięta, typu „box frame”
      –  wykonana z wysokogatunkowego stopu lotniczego aluminium 7020
    • OPARCIE:    – składane, zamek typu “lock-down”
      – regulacja wysokości o 5 cm
    • KOŁA TYLNE:    – szybkodemontowalne, mocowane na osi szybkozłącznej
      – rozmiar: 24”
      – kąt pochylenia:  0°, 2°, 3°, 5°
    • SZEROKOŚĆ SIEDZISKA:  od 30 do 46 cm
  • GTM Carisa

    •  KOBIECY WYGLĄD
    •  DELIKATNOŚĆ I ELEGANCJA
    •  REGULOWANY ŚRODEK CIĘŻKOŚCI

    Wózek zaprojektowany specjalnie z myślą o kobietach. Konstrukcją przypomina wózek GTM 1, o zamkniętej budowie ramy, jednak jego wymiary, ergonomiczne siedzisko i cienkie rurki sprawiają, że jest lżejszy i bardziej elegancki.
    Regulacja położenia środka ciężkości oraz możliwość doboru optymalnych dla każdej pani parametrów, pozwala zadowolić najbardziej wymagające przedstawicielki płci pięknej.

    ISTNIEJE RÓWNIEŻ  MOŻLIWOŚĆ PRZYSTOSOWANIA I WYPOSAŻENIA WÓZKA GTM CARISA
    W ELEMENTY STABILIZUJĄCE PLECY I GŁOWĘ

    SPECYFIKACJA TECHNICZNA

    •  RAMA:        – zamknięta, typu „box frame”, rurki o średnicy O 20mm
      – wykonana z wysokogatunkowego stopu lotniczego aluminium 7020
    •  OPARCIE:    – składane,  zamek  typu “lock-down”
      – regulacja wysokości oparcia o 5cm (opcjonalnie)
    •  KOŁA TYLNE:    – szybkodemontowalne, mocowane na osi szybkozłącznej
      – rozmiar: 24”
      – kąt pochylenia:  0°, 2°, 3°, 5°
    • SZEROKOŚĆ SIEDZISKA:  od 30 do 42 cm
  • GTM Challenger

    •  INDYWIDUALNE WYMIARY
    •  REGULOWANY ŚRODEK CIĘŻKOŚCI
    •  KARBOBONOWE  BOCZKI

    Wózek aktywny o otwartej budowie ramy i całkowicie indywidualnych, dopasowanych do użytkownika wymiarach. W odróżnieniu od innych wózków indywidualnych, możliwość regulacji środka ciężkości.
    Elementy wyposażenia i inne zastosowane rozwiązania nie różnią się od wózków GTM Hammer i Endeavour.

    ISTNIEJE RÓWNIEŻ  MOŻLIWOŚĆ PRZYSTOSOWANIA I WYPOSAŻENIA WÓZKA GTM CHALLENGER
     W ELEMENTY STABILIZUJĄCE PLECY I GŁOWĘ

  • GTM Endeavour

    •  CAŁKOWICIE INDYWIDUALNE WYMIARY
    •  RAMA OTWARTA
    •  KARBONOWE  BOCZKI

    Całkowicie indywidualny wózek o otwartej budowie ramy. Dzięki sztywnej konstrukcji i stałemu ustawieniu środka ciężkości, jeden z lżejszych wózków GTM.
    Możliwość doboru prawie każdego wymiaru oraz indywidualnego wyboru niemalże wszystkich elementów sprawia, że wózek ten zadowoli nawet najbardziej wymagającego użytkownika.

    ISTNIEJE RÓWNIEŻ  MOŻLIWOŚĆ PRZYSTOSOWANIA I WYPOSAŻENIA WÓZKA GTM ENDEAVOUR
     W ELEMENTY STABILIZUJĄCE PLECY I GŁOWĘ.

  • GTM Hammer

    •  CAŁKOWICIE INDYWIDUALNY
    •  WZMOCNIONE SIEDZISKO
    •  KARBOBONOWE  BOCZKI

    Pierwszy całkowicie indywidualny wózek GTM, o sztywnej konstrukcji, stałym ustawieniu środka ciężkości i otwartej budowie ramy.
    Poprzednik Endeavour’a, od którego różni się jedynie sposobem połączenia siedziska z belką główną. Siedzisko HAMMERA opiera się na dwóch rurach w kształcie trójkąta, co pozwala na jego użytkowanie przez osoby powyżej 100kg.

    Wózek GTM HAMMER otrzymał Nagrodę Targów Sprzętu Rehabilitacyjnego oraz Sprzętu dla Osób Niepełnosprawnych „REHABILITACJA 2005”.

    ISTNIEJE RÓWNIEŻ  MOŻLIWOŚĆ PRZYSTOSOWANIA I WYPOSAŻENIA WÓZKA GTM HAMMER
     W ELEMENTY STABILIZUJĄCE PLECY I GŁOWĘ.

  • GTM Hammer Vario

    •  RAMA OTWARTA
    •  KLASYCZNY MODEL
    •  REGULOWANY ŚRODEK CIĘŻKOŚCI

    Jeden z pierwszych modeli GTM, bardzo udany i cieszący się dużą popularnością wśród klientów. Poprzednik Mustanga i do czasu pojawienia się następcy, najczęściej wybierany model. Wózek o regulowanym położeniu środka ciężkości oraz otwartej budowie ramy. Od Mustanga różni go proste siedzisko i nieco inny sposób regulacji środka ciężkości – na dodatkowo wspawanej rurce pod siedziskiem, a nie jak w Mustangu, bezpośrednio na siedzisku.

    ISTNIEJE RÓWNIEŻ  MOŻLIWOŚĆ PRZYSTOSOWANIA I WYPOSAŻENIA WÓZKA GTM Hammer Vario
    W ELEMENTY STABILIZUJĄCE PLECY I GŁOWĘ

    SPECYFIKACJA TECHNICZNA

    • RAMA:        – otwarta, wykonana z wysokogatunkowego stopu lotniczego aluminium 7020
    • OPARCIE:    – sztywne lub składane, zamek typu “lock-down”
      – regulacja wysokości oparcia o 5cm
    • KOŁA TYLNE:    – szybkodemontowalne, mocowane na osi szybkozłącznej
      – rozmiar: 24”, 26”
      – kąt pochylenia:  0°, 2°, 3°, 5°
    • SZEROKOŚĆ SIEDZISKA:  od 30 do 46 cm
  • GTM Jaguar

    •  KLASYCZNA, ZAMKNIĘTA RAMA
    •  BARDZO WYTRZYMAŁA KONSTRUKCJA
    •  REGULOWANY ŚRODEK CIĘŻKOŚCI

    GTM Jaguar to klasyczny wózek o zamkniętej budowie ramy. Bardzo wytrzymały, a zarazem lekki i estetyczny, wykonany z wysokiej jakości lotniczego stopu aluminium.

    Regulacja położenia środka ciężkości oraz możliwość doboru optymalnych dla każdego użytkownika parametrów, pozwala zadowolić zarówno początkujących jak i bardziej doświadczonych użytkowników.

  • GTM Junior

    •  DLA DZIECI W WIEKU
    WCZESNOSZKOLNYM I SZKOLNYM
    •  REGULOWANY PODNÓŻEK
    •  REGULOWANY ŚRODEK CIĘŻKOŚCI

    Aktywny wózek dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym, do 50kg. Możliwość doboru wymiarów do indywidualnych potrzeb dziecka daje możliwość wczesnego zapobiegania wadom postawy i nieprawidłowym nawykom ruchowym. Możliwość regulacji położenia środka ciężkości oraz składane zabezpieczenia antywywrotne, pozwalają na naukę samodzielnej jazdy na 2 kołach, będącej wstępem do dalszych elementów aktywnej jazdy na wózku.

    ISTNIEJE RÓWNIEŻ  MOŻLIWOŚĆ PRZYSTOSOWANIA I WYPOSAŻENIA WÓZKA GTM JUNIOR
    W ELEMENTY STABILIZUJĄCE PLECY I GŁOWĘ.

    SPECYFIKACJA TECHNICZNA

    • RAMA:        – zamknięta, wykonana z wysokogatunkowego stopu aluminium 7020
    • OPARCIE:    – składane, zamek typu „lock-down”
      – regulacja wysokości o 5cm
    • KOŁA TYLNE:    – szybkodemontowalne, mocowane na osi szybkozłącznej
      – rozmiar: 20″ 22″
      – kąt pochylenia:  0°, 2°, 3°, 5°
    • SZEROKOŚĆ SIEDZISKA:  od 24 do 40 cm
  • GTM Kid

    •  LEKKI I BEZAWARYJNY
    •  CECHY WÓZKA DLA DOROSŁYCH
    •  DLA MŁODZIEŻY W WIEKU SZKOLNYM

    Aktywny wózek dla młodzieży w wieku szkolnym, do 75kg. Posiada wszystkie cechy wózka dla dorosłych, ale jego wymiary są dopasowane do młodszych użytkowników. Regulowany środek ciężkości i składane kółka antywywrotne pozwalają na samodzielną naukę czy doskonalenie  elementów aktywnej jazdy na wózku oraz pokonywania barier architektonicznych. Kolejny po wózku dziecięcym, doskonale przygotowuje do samodzielnego funkcjonowania na aktywnym wózku dla dorosłych.

    ISTNIEJE RÓWNIEŻ  MOŻLIWOŚĆ PRZYSTOSOWANIA I WYPOSAŻENIA WÓZKA GTM KID
    W ELEMENTY STABILIZUJĄCE PLECY I GŁOWĘ.

    SPECYFIKACJA TECHNICZNA

    • RAMA:        – zamknięta, wykonana z wysokogatunkowego stopu aluminium 7020
    • OPARCIE:    – składane, zamek typu „lock-down”
      – regulacja wysokości o 5cm
    • KOŁA TYLNE:    – szybkodemontowalne, mocowane na osi szybkozłącznej
      – rozmiar:  22”
      – kąt pochylenia:  0°, 2°, 3°, 5°
    • SZEROKOŚĆ SIEDZISKA:  od 30 do 42 cm